HVA JEG SYNES ER DET BESTE MED Å BLOGGE

Det er noen som har lurt på hva jeg synes er best med det og blogge. Jeg tenkte derfor og snakke om dette nå selv om jeg egentlig snart må sove hehe. 

Vel det jeg synes er det beste med og kunne blogge er det og kunne formidle. Kunne formidle eventuelle erfaringer og kunnskap. Jeg skrev egentlig en dagbok først men så dukket det å blogge opp og så slo det meg. Hvorfor ikke starte og blogge. Her kan jeg jo dele mine erfaringer samtidig nå ut til mennesker med det. Jeg synes det er utrolig morsomt og blogge. Jeg har jo angst men her er jeg ikke redd for å dele mine meninger om ting. Jeg har forberedt meg på negative kommentarer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg