Video fra Afrika

Jeg har en video som dere kan se på min Instagram linken kommer her  

Dette er da et par damer som dansa en dans for oss. Vi besøkte en slags skole som dem hadde nede i Afrika. Det var så rart fordi vi fikk til informasjon av hun som var lærer for de damene var at damene hadde verken lært og skrive eller og lese. De kunne heller ikke engelsk. Det får meg til og tenke på hvor heldig vi er som har gratis skolegang. Vi som kan selv velge hva vi ønsker og bli. Vi er ganske så heldige som bor i Norge. Det var også mye fattigdom nede i Afrika så det var ganske rart og trist og se på samme tid. Jeg har også blitt mer oppmerksom på hvor heldig vi er som har rent vann vi kan bare ta vann fra springen men de damene vi møtte i Afrika måtte gå flere kilometer for og hente møkkete vann.

Jeg lærte så utrolig mye på den reisen så det var et minne for livet.

Jeg lærte også det at skal man reise til Afrika ikke glem solkrem. Jeg ble ganske solbrent men ellers var det en uforglemmelig tur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg