Vær alltid deg selv uansett hva

Jeg får noen ganger høre det at jeg burde forandre meg og være sånn som folk  vil at jeg skal  være.

Vel vet du hva! Jeg bryr meg overhode ikke om hva folk mener eller tenker om meg. Har du et problem med meg enten du er venn med meg eller du leser bloggen min. Hvorfor ikke da holde deg unna meg. Det er ikke vits i å lese bloggen min om du ikke liker måten jeg er på.

Jeg kommer ikke til å forandre meg selv om folk sier jeg skal det. Det burde ikke du som leser dette her heller. Ikke forandre deg selv om noen sier det. Jeg synes det virkelig ikke er greit å be folk forandre seg. Halo skjerp dere , dere som sier det.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg