ulven

Jeg ble spurt for noen dager siden om jeg fortsatt liker ulven eller om jeg har blitt en motstander for ulven. Svaret mitt er at jeg fortsatt liker ulven. Jeg har ikke noe i mot ulven i det hele tatt. Jeg synes det er fine dyr. Det er mange som mener at jeg burde være en motstander av ulven men det blir jeg ikke. Jeg har ingen grunn til og bli motstander av ulven så derfor blir jeg det ikke. Det er helt opp til dere hva slags mening om hva dere tenker om at jeg ikke er en motstander av ulven. Men jeg kommer ikke til og gi etter hvis jeg får kommentarer ut ifra at jeg ikke er en motstander av ulven.

 

Ja jeg vet at ulven tar livet av sauer for at den skal drepe. Jeg har tante og onkel som har sauer. De liker ikke ulven og det er forståelig med tanken på at de kan miste sauer når de er ute på beitet. Men jeg vil ikke være en motstander bare for det.

Det  var også en person som fortalte meg at ulven ikke er norsk. At ulven kommer fra Sverige. Jeg vet ikke hvor godt det stemmer men jeg fikk vite det. Så om dere vet noe mer så gjerne kommenter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg