UKENS SPØRSMÅL.

Jeg har fått inn en del spørsmål som jeg nå har tenkt til å svare på.

Når setter dere opp juletreet?

Ettersom vi skal ha ekte juletre så kommer vi nok til å sette det opp til helga. Grunnen til dette er fordi om vi setter det opp tidligere vil det begynne å drysse barnnåler fra treet og det vil ikke holde til juleaften derfor velger vi å gjøre det sånn.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Hvor gammel blir du når du har bursdag i 2019?

Da blir jeg 19 år gammel. Herregud jeg begynner å føle meg gammel.

Hvor gammel er Fox?

Fox er 1,5 år gammel. Herregud føles ikke som så lenge siden jeg fikk han. Tiden går fort.

Kunne du blitt vegentarianer?

Kanskje jeg er usikker. Kan hende jeg kunne blitt det en gang i fremtiden men enn så lenge så spiser jeg kjøtt.

Støtter du pelsfarmer?

Nei det gjør jeg ikke. Jeg er ikke noe glad i pelsfarmer og jeg synes det er så feil at dyr skal holdes i små bur for at vi mennesker skal ha pelsen deres. Dyrene trenger pelsen mer enn det vi gjør.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg