ukens spørsmål

Jeg fikk ikke postet innlegg her i går så derfor kommer ukens spørsmål i dag.

Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen?

Det er snart 11 måneder siden vi ble sammen. Vi ble kjærester den 18 mai 2020 og jeg kunne ikke fått en bedre kjæreste. Tenkt at det snart har gått 1 år siden vi ble sammen tiden går så fort. Jeg er så lykkelig sammen med han.

Hvilke kvaliteter ser du etter i en partner?

Nå har jeg jo kjæreste men jeg kan dele hva som er hvilke kvaliteter jeg ser etter i en parter.

– Lojalitet before everything! Ellers er humor viktig.

utseendet for meg betyr mindre og mindre. Jeg har jo en veldig kjekk kjæreste. Men utseendet som sagt betyr lite for meg. Personligheten og kvaliteter betyr mye mer i en større rolle. Jeg synes det er mye bedre og ha en kjæreste som har mye humor og som sprer glede uavhengig av utseendet. Jeg synes det er også viktig at den jeg er sammen med har respekt for meg og som er der for meg når jeg trenger det. Jeg har en kjæreste som virkelig stiller opp for meg og som er der for meg når jeg trenger det. Han er veldig lojal mot meg og jeg vet at han ikke kommer til og bruke meg på noen som helst mulig måte.

 

 

Tar du til deg hate når du får det?

Veldig sjeldent eller faktisk ikke. Jeg valgte jo og begynne og blogge og jeg vet det at kanskje så er det folk som ikke liker det jeg skriver på bloggen men jeg tar det ikke innover meg. Hvorfor leser du bloggen min om du ikke liker det jeg skriver?

Synes du det er gøy å bli kjent med nye mennesker?

   Ja det synes jeg bare er hyggelig. Det er alltid like hyggelig og bli kjent med  nye mennesker. Jeg synes det er bare hyggelig om folk sender inn spørsmål eller ting dere lurer på. Så det er bare og skrive i kommentarfeltet.

Hva er ditt beste tips når det gjelder å ta tilbake eksen?

Hallo en eks er en eks for en grunn. Jeg personlig hadde aldri tatt tilbake en eks. Jeg synes det blir helt feil og skulle ta tilbake en eks. Jeg anbefaler ingen og ta tilbake en eks uavhengig av hva som skjedde mellom dere så er det en eks for en grunn. Så ikke ta tilbake en eks. Det er min anbefaling.

Føler du deg pliktet til å fortelle leserne dine om alt som skjer i privatlivet ditt?

Absolutt ikke.

Det er selvfølgelig ting jeg ønsker og holde privat. Slik som hvordan forholdet mellom meg og kjæresten er det er noe jeg ønsker og holde privat. Jeg har også fått spørsmål om og skrive mer om sex her på bloggen og svaret er nei. Jeg kommer ikke til og dele mitt sexliv her på bloggen noen ting må jeg kunne få holde privat slik som sex. Det er for  privat til at jeg ønsker og dele det her på bloggen.

Send gjerne inn flere spørsmål her i kommentarfeltet:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg