Afrika spørsmål

Tenkte og svare på en del spørsmål fra Afrika turen. Jeg har alltid hatt en drøm om og reise til Afrika og at det har skjedd kan jeg fortsatt ikke tro.

 

Hva er ditt beste minne fra Afrika?

Det er vanskelig og si da det var så mange utrolig fine minner fra Afrika turen. Men jeg hadde håpet på og se et fantastisk dyreliv noe jeg fikk oppleve. Jeg har alltid hatt en drøm om og reist til Afrika og at jeg har faktisk reist til Afrika da jeg var 19 år er sykt for meg og tenke på. Jeg hadde alltid trodd at jeg skulle være en god del eldre før jeg reiste til Afrika. Men jeg har da fått oppleve Afrika og jeg er evig takknemlig for det.

Hva var det som gjorde mest inntrykk på deg etter Afrika turen?

Det som gjorde mest inntrykk på meg er egentlig hvor heldige vi i Norge er. Vi kan bare hente rent vann i springen mens de damene vi ble kjent med i Afrika måtte gå flere kilometer for og hente møkkete vann.

 

Jeg har også en video som er i fra året på folkehøyskolen som ligger på youtube som jeg tenker og vise dere. Så ser dere hva som skjedde i løpet av det året.

 

 

Kommer du til å lage onlyfans?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg