Ukens spørsmål

Jeg tenkte og svare på en del spørsmål som jeg har fått så derfor så kommer de nå. 

1HVOR SER  JEG MEG SELV OM 3 ÅR 

Hva ønsker du mest i livet ditt? 

Jeg ønsker at jeg skal få en familie senere i livet. En jeg kan gifte meg med og leve resten av livet mitt med. At jeg får en jobb jeg trives veldig godt med. At jeg skal bli kvitt angsten og depresjonene mine da de er et problem for meg.

3 Hva er det du gjør for og nå det målet du har satt deg? 

Jeg gjør det beste jeg kan. Jeg gjør alt jeg kan for og klare og nå det målet jeg har. Jeg setter tid til og energi for og nå det målet jeg har.

 Er du takknemlig for det du har? 

Jeg er selvfølgelig takknemlig for det jeg har. Jeg har en fantastisk familie som er glade i meg. Jeg har en fantastisk kjæreste som virkelig er den rette for meg. Jeg kunne ikke vært mer takknemlig for det jeg har.

5.  Har du det bra for tiden?

Jeg har det faktisk bra for tiden. Jeg har ikke like mye angst og depresjoner som jeg har hatt. Jeg blir sterkere og sterkere for hver dag som går. Jeg jobber selvfølgelig med det da det ikke er helt borte enda. Men jeg tar dag for dag. Jeg har det ellers veldig bra.

6 Tenker du bare på deg selv eller tenker du på de du har rundt deg både venner og familie. 

Jeg tenker på meg selv også. Men det hender at jeg setter familien eller venner først. Har venner eller noen i familien det vanskelig så setter jeg de først før meg selv. Familien og de nærmeste vennene mine er noe av det jeg setter aller høyest.

 

I livets store sjansespill er du født der du er hvordan føler du deg med tanken på at du kunne blitt født kjempe rik eller kjempe fattig. 

Jeg føler at jeg er kjempe heldig med det livet jeg har fått. Jeg bor i et fritt land. Ja jeg kunne vært født kjempe rik eller kjempe fattig men jeg er takknemlig for det livet jeg har fått. Det er ikke noe jeg ville ha endret på sånn jeg lever nå. Jeg er takknemlig for det livet  jeg har.

Hvis du skulle endret noe av fortiden din hva ville det ha vært? 

Hvis jeg skulle ha endret noe av fortiden min ville jeg ha endret det at jeg gikk igjennom det seksuelle overgrepet. Jeg ville også ha endret historien min med mobbingen. Jeg skulle ønske jeg slapp all den mobbingen men jeg har lært og leve med at jeg ble mobbet og det går fint med meg nå. Det er ingen som fortjener og bli mobbet. Husk at alle mennesker er unike på hver og en sin egen måte.

 

Sånn det var ukens spørsmål folkens. Har dere flere spørsmål send inn en kommentar på Facebook eller på Snapchat så skal jeg svare på de neste uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg