Ukens spørsmål

Jeg har fått noen spørsmål som jeg nå tenkte å svare på. Jeg rakk det ikke i går så derfor så tenkte jeg å svare på dette nå.

1 ER DU REDD FOR Å DØ? Ja jeg er faktisk redd for å dø. Jeg er redd for at jeg skal dø fra de jeg er glad i. Jeg håper jeg fortsatt har igjen mange gode år her på jorden. Men hvem vet kanskje så er livet mitt over i morgen. Jaja det er vel ikke bare meg som frykter døden.

2 HVA ER DU MEST REDD FOR? Jeg er mest redd for høyder og klovner. Jeg sliter til og med å klatre i en stige så det sier sitt. Klovner hater jeg  veldig også jeg hater både snille og slemme klovner synes de er så ekle og ubehagelige. Jeg klarte å slå ned kompisen min en gang fordi  han hadde kledd seg ut som en klovn så det sier sitt. 

3 KUNNE DU TENKT DEG Å BEGYNNE MED YOUTUBE? Enn så lenge har jeg mer jobb nok med bloggen men jeg skal ikke se bort i fra at jeg kan starte opp en youtubekanal en gang. Vi får se hva fremtiden bringer.

HVA SLAGS RASE ER HUNDEN DIN? Han er en blanding av Chihuahua og Pomeranian.

 

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg