Twitter

Jeg har nå laget meg en twitter konto. Jeg har lyst til og prøve meg på twitter så derfor så velger jeg og lage en konto der. Jeg kommer nok til og både skrive norsk og engelsk inne på twitter så det er bare og følge med der også. Jeg håper og kunne oppdatere alt i fra snapchat, twitter og instagram. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Forresten så skal jeg ha en spørsmålsrunde her på bloggen så det er bare og sende inn spørsmål

 

Twitter: Synne Fosserud Stener

Snapchat: Synnefstener

Instagram: Synne.blogg

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg