TUR MED FOX

I dag var det skikkelig fint vær  ute jeg har derfor vært på en tur med hunden min Fox. Det var en kjempe fin tur. Jeg må bli flinkere til og komme meg ut og få frisk luft. Vi er jo i en vanskelig periode med tanken på korona. Derfor er det viktig og komme seg ut og gå en tur. Jeg har det ellers ganske bra. Det er fortsatt vanskelig og ikke kunne møte folk som jeg vil men slik er det bare. ♥

Regjeringen har også bestemt at vi ikke kommer tilbake til folkehøyskolen. Grunnen til det er at vi har så få uker igjen så derfor har de bestemt at vi skal forsatte med hjemundervisning noe jeg synes er skikkelig trist. Jeg hadde ikke trodd at året mitt skulle ende slik her. Dette er et av de viktigste årene i livet mitt også skal det ende slik. Hva er det regjeringen driver  med. Jeg blir lei meg sint og frustrert. Det er jeg ikke alene om.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg