Tur med Fox + lage onlyfans bruker

Hei folkens.

Tidligere i dag så var jeg på en tur sammen med fox, Jeg fikk tatt et fint bilde av han som jeg velger og dele med dere.

Jeg har også noe annet jeg vil snakke om det handler om at det er kommet en del spørsmål i kommentarfeltet om jeg kan lage Onlyfans bruker.

Jeg har fortsatt ikke planer om og lage en Onlyfans bruker. Jeg kjenner at jeg er lei av og få spørsmål om det. Hvis dere vil følge meg på andre steder enn bloggen så kommer linkene her.

Instagram: Synne.blogg

Snapchat: Synnefstener

Ikke spør meg mer om det med onlyfans da det blir slettet da jeg ikke orker mer av det.  Uansett dere får ha en fin kveld videre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg