Ukens spørsmål

Da har jeg ukens spørsmål klare så da kan jeg starte med og svare på dem.

 

Gjør det vondt og ta hull i ørene?

Jeg har nå 4 hull i ørene. Mamma ville at jeg skulle ha hull i ørene i en alder av 6 år så jeg har hatt hull i ørene en god stund. Jeg har funnet ut at jo høyere du vil ha hullet i øret desto vondere er det. Folk har jo ulike smerteterskler så det varier fra menneske til menneske hvor vondt det gjør. Jeg synes det er vondt og ta hull i ørene. Jeg synes det er faktisk verre enn og ta de tatoveringene jeg har nå. Det sier litt om hvor vondt det var for meg. Men slik er det.

 

Kommer du til og ta flere hull i ørene?

Jeg har jo lyst til og ha flere hull i ørene, Men akkurat nå så klarer jeg meg fint med dem jeg har.

Har du noen gang følt deg ”brukt” av noen?

Haha ja en rekke ganger haha.

 

Liker du navnet ditt?

Ja jeg liker navnet mitt.

 

 

Kommer du til og ta flere hull i ørene?

Jeg har jo lyst til og ha flere hull i ørene, Men akkurat nå så klarer jeg meg fint med dem jeg har.

Har du noen gang følt deg ”brukt” av noen?

Haha ja en rekke ganger haha.

 

Liker du navnet ditt?

Ja jeg liker navnet mitt.

 

Gjør du deg til når du skal ta bilder av deg selv.

Når jeg ikke er på skolen men hjemme og skal bort har jeg alltid ordnet meg før jeg tar bilder av meg selv. Men er jeg på skolen og ikke har sminket meg så bryr jeg meg ikke om det. Man burde kunne vise seg både med og uten sminke mener jeg.

 

Send gjerne inn flere spørsmål:) Hvis det er noe dere lurer på så skriv i kommentarfeltet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg