Tatoveringene mine

Jeg tenkte og snakke litt om mine tatoveringer. Jeg har noen som jeg da kan snakke litt om.

Første tatoveringen er den som er på bildet under. Det er den første tatoveringen jeg tok. Det er da stjernetegnet for løven som jeg da er født i. Jeg synes det var kult og kunne ha stjernetegnet mitt på armen så derfor tok jeg den.

 

Den andre tatoveringen er den på bildet under. Denne er ikke helt ferdig enda da jeg skal farge den senere. Grunnen til at jeg tok den var fordi jeg ville ha noe som skjulte arrene mine på armen. Som noen kanskje har fått med seg så slet jeg med selvskading en periode derfor så tok jeg denne. Jeg digger også slanger. Jeg har faktisk planer for den dagen jeg flytter ut og jeg kan ha dyr så har jeg tenkt til og skaffe  meg en slange.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg