tanker rundt dette året

Dette året har ikke akkurat vært det beste året. Corona kom og det har vært mye hjemmekarantene og slikt. Det jeg savner mest er at jeg ikke kan gi klemmer til de jeg er glad i. Jeg må holde minst 1 meters avstand til dem. Noe jeg synes er kjempe trist. Jeg kan ikke møte venner så ofte heller fordi det fortsatt er Corona. Men jeg møter jo venner når jeg er på skolen men ellers prøver jeg og unngå det. Jeg vil ikke ha Corona eller bære smitte av det så jeg er veldig forsiktig når det kommer til Corona. Men uansett utenom corona så har det egentlig vært et greit år. Jeg har fått meg kjæreste i løpet av året. Jeg hadde et ønske på nyttårsaften 2019 at jeg skulle få meg kjæreste før 2020 er omme og det skjedde. Noe jeg er så utrolig takknemlig for.

Klokka 14:15 så skal jeg stå i butikken igjen så gjerne kom innom for og hilse på meg og ta en liten prat. Jeg setter stor pris på om dere har lyst til det. Jeg gleder  meg uansett til og stå i butikken igjen. Jeg håper og se dere der. Jeg er ikke farlig så det er bare og komme bort og hilse på meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg