Svar på spørsmål

Hei.

Beklager for at jeg ikke har fått svart på de spørsmålene som har kommet inn. Jeg er som sagt student og det har vært mye innleveringer og oppgaver som jeg måtte ha prioritert min tid på. Men nå har jeg tid til og svare på de spørsmålene som har kommet inn.  Jeg har jo opprettet slik at dere kan sende meg anonyme spørsmål eller kommentarer på snapchat. Og det har kommet inn en rekke med kommentarer og spørsmål. Så det er bare og sende inn kommentarer eller spørsmål så kommer de med i neste runde.

 

🐻Din kropp ser fantastisk ut. 

Tusen takk for at du sier det. Det er så hyggelig at du tar deg tid til og si det setter pris på det.

🐻Er du singel eller er du i et forhold?

Jeg er ikke singel. Jeg har nå vært i et forhold i 1 år. Noe som er rart og fantastisk og tenke på. Jeg har det veldig bra i det forholdet jeg er i nå.

🐻Har du et crush på noen? 

Ja kjæresten min.

🐻Siste personen du likte?

Det er da kjæresten min.

🐻pizza eller burger?

Litt vanskelig men skal jeg velge mellom de to så blir det pizza.

 

🐻 Hvem er din bestevenn 

Min bestevenn men også er kjæresten min. Han er virkelig fantastisk. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han.

Men jeg har også ei venninne som virkelig er min bestevenn. Hun heter Isabell. Hun og jeg er ganske like. Vi møttes på folkehøyskolen i Kristiansand og har vært bestevenner  siden da. Det som er litt trist er at hun bor i Skien mens jeg bor i Hamar men vi har planer om og møtes så fort Korona gir seg.

Kan være et bilde av 2 personer

 

Det er også kommet inn noen kommentarer og spørsmål som jeg ikke kommer til og svare på. Dette er fordi jeg synes de blir for upassende og skrive om her på bloggen. Jeg håper dere respekterer det.

Jeg skal nå rydde rommet så vi snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg