Svar på en kommentar fra en leser

Jeg tenkte og lage et innlegg om en kommentar fra en leser jeg fikk. Jeg synes det alltid er like koselig og få kommentarer så det er bare og sende inn kommentarer.

Kommentaren

Veldig enig med deg. Og blir det veldig stygt, så ville jeg bare slettet dem. De har ikke noe ute i kommentarfeltet å gjøre 🙂

 

At noen skriver så positivt til meg gleder meg så masse. Jeg er så enig med det hun skrev til meg. Jeg sletter bare de negative kommentarene her på bloggen. De har som sagt ingenting her på bloggen og gjøre. Det kommer ikke til og stå ting som er negative kommentarer her på bloggen. Ja får jeg mye negativt her på bloggen så kommer jeg til og lage et eget innlegg om alle de negative kommentarene. Jeg har fått noe negative kommentarer men jeg kan lage et innlegg om det senere. Men det blir ikke stående her på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg