STYGGE KOMMENTARER

Det er noen som sprørr meg om hva jeg tenker når jeg får stygge kommentarer her på bloggen.

Det er selvfølgelig ikke noe gøy å få stygge kommentarer. Men når jeg startet denne bloggen så visste jeg det at jeg kom til å få inn en del stygge kommentarer. Det er kjipt å få inn det men jeg har lært å takle dem. Om jeg får inn stygge kommentarer så sletter jeg dem med en  gang og ikke tenker mer på dem. Jeg er ikke interessert i å ha bloggen min full av stygge kommentarer, kommentarer som skal trekke meg ned eller gjøre ting vanskelig for meg det er ikke noe vits. Jeg vil heller at det skal være positive kommentarer som kommer inn. Jeg blir veldig glad når det kommer inn positive kommentarer.  Så det er ikke vits i å skrive stygge kommentarer til meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg