Spørsmål

Jeg tenkte og svare på noen spørsmål så jeg bare starter jeg

Hva er din største skrekk? Å miste noen av mine nærmeste. Pluss at jeg er livredd for klovner. Haha jeg kan sminke meg som en klovn men og møte en klovn det takler jeg ikke

Hvilket trekk avskyr du mest i deg selv? Hvordan jeg oppfører meg hvis jeg blir skikkelig sur. Jeg blir skikkelig forbanna og irritert.

Når var du lykkeligst? Jeg har en fantastisk kjæreste som virkelig behandler meg som en prinsesse. Jeg har en fantastisk hund.

Hva var ditt flaueste øyeblikk? 

Det og få angstanfall når jeg skulle ha presantasjon og alle lo av meg. Endte med at jeg gikk ut av klasserommet..

Hva gjør deg ulykkelig? Å føle at jeg ikke gjør noe bra nok, eller at jeg ikke strekker til og å se dyr som lider eller blir behandlet dårlig av eierne sine.

Hvem eller hva er ditt livs store kjærlighet? Kjæresten min som er verdens snilleste og fineste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg