SPØRSMÅL OG SVAR

Tenkte at jeg kunne ha en spørsmålsrunde her på bloggen. Derfor har jeg lett litt rundt på nettet etter spørsmål. Her kommer de.

 

1. Hva er ditt fulle navn?

Synne Fosserud Stener

2. Hvor gammel er du?

Jeg er 19 år gammel

3. Hvilken farge har du på øynene?

Jeg har en blanding mellom brunt og grønt

4. Hvilken farge har du på tannbørsten din?

Rosa

5. Har du søsken?

har en lillebror

6. Har du noen tatoveringer?

Jeg har to stykker.

7. Foretrekker du lørdager eller søndager?

Lørdager uten tvil

8. Drar du helst på kino eller ser du helst en film hjemme? 

Ser helst film her hjemme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg