Spørsmål og svar

Hei og godt nyttår. Jeg har noen spørsmål jeg tenkte og svare på.

Har du noen spesielle triks du kan? 

Jeg kan blant annet stå i bru.

Kan være et bilde av utendørs

Kan flere triks men velger og vise dette nå.

 

Hvor høy er du? 

Jeg er 170.

 

Hvordan er det og leve med sosial angst

Jeg har ikke blitt fått diagnosen sosial angst. Men jeg vet godt hva sosial angst er. Jeg har dager hvor alt er fint men jeg har også dager hvor jeg er redd for at jeg ikke gjør ting bra nok. Jeg kan bli usikker og redd  når jeg møter nye mennesker. Så det varierer veldig hvordan dagene mine er.

Kommer du til og blogge hver dag?

Jeg prøver så godt jeg kan men av og til er det ikke like enkelt og blogge hver dag. Enten så har jeg ikke motivasjon eller at jeg er usikker på hva jeg skal skrive her på bloggen. Men jeg har et mål om og få blogget hver dag fremover. PS skriv i kommentarfeltet hva dere ønsker og lese.

 

Det var noen av spørsmålene jeg har fått inn. Så det er bare og sende inn flere spørsmål.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg