Spørsmål og svar

Jeg tenkte og ha en liten spørsmålsrunde her på bloggen.  Så jeg setter bare i gang tenker jeg.

 

Hva er ditt fulle navn

Mitt fulle navn er Synne Fosserud Stener

Hvor gammel er du?

Jeg er 20 år gammel.

Hvor høy er du?

Jeg er 170 høy. Digger høyden min.

Er du singel?

Nei jeg er ikke singel

Hvor bor du?

Jeg bor i Hamar

 

 

Foretrekker du lørdager eller søndager?

Jeg foretrekker lørdager uten tvil

 

Har du noen søsken?

Ja jeg har en lillebror.

Ler du av deg selv?

Ja hele tiden haha

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg