Spørsmål bli bedre kjent med meg.

Jeg har funnet noen spørsmål som gjør at dere kan bli enda bedre kjent med meg.

1. Hvis du kunne hatt superkrefter hva ville det ha vært?

Litt vanskelig men hvis jeg skulle hatt superkrefter så ville det nok vært det og kunne fly. Hadde vært morsomt og kunne fly.

2, Hvis du bare kunne hatt en hobby hva ville det da ha vært.

Det er også litt vanskelig fordi jeg elsker og blogge men hvis jeg bare skulle hatt en hobby så ville det vært det og drive med hest. Hest er noe av det mest fantastiske jeg vet og jeg elsker virkelig og drive med hest.

3 Hva er den sprøeste tingen du har gjort?

Hm den sprøeste tingen jeg har gjort det må da være da jeg rafta i Trysil i 10 klasse. Hvor vi kom til en bro. Vi fikk spørsmål om og hoppe det var 12 meter ned. Jeg hoppa. Det var selvfølgelig under trygge omstendigheter men jeg klarte nesten ikke og reise meg når jeg kom på land fordi jeg var sykt skjelven.

4 Hva betyr vennskap for deg?

Vennskap betyr utrolig masse for meg. Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten de nærmeste vennene mine. De er noen fantastiske mennesker som jeg er så utrolig glad i. Og som jeg alltid håper og kunne holde kontakten fremover med.

5 Hva er ditt verste minne?

Mitt verste minne må da være det seksuelle overgrepet jeg gikk igjennom for 2 år siden. Men takket være familien og gode venner så har jeg kommet meg igjennom det. Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dem.

Har dere noen spørsmål så bare send inn spørsmål.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg