Spørsmål

Jeg har fått inn en del spørsmål som jeg tenkte og svare på.  Det er alltid gøy og få inn spørsmål så det er bare og sende inn spørsmål.

 

Hva er din hobby?

Jeg drev med hest en stund men nå har jeg pause. Jeg har dessverre ikke tid til og drive med hest. Ellers så blogger jeg som en hobby. Jeg tegner også en del kanskje jeg skal dele noe av det jeg tegner her på bloggen

 

Burde jeg henge meg selv?

Hva slags spørsmål er det? Selfølgelig burde du ikke henge deg selv. Hvis du sliter med selvmordstanker så søk hjelp. Det finnes folk som har lyst til og hjelpe deg. Jeg ber deg om og søke hjelp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg