Som jeg savner deg

Jeg har funnet flere bilder av gamle ponnien min. Han var en fantastisk ponni ved navn Monark men vi kalte han for Bob. Han var virkelig den mest fantastiske ponnien jeg noen gang kunne ha hatt. Han gjorde meg trygg  på hester. Han er dessverre død da jeg fikk høre av de som kjøpte han at han hadde sklidd på isen og knakk beinet så han måtte avlives. Jeg vet at han har det mye bedre nå men kjenner på savnet etter han. Samtidig er jeg takknemlig for alle de flotte minnene jeg har sammen med han. Han er virkelig min stjerne og kommer alltid til og være det. Hvil i Fred min kjæreste stjerne

 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg