Slange som kjæledyr?

Jeg har ikke slange nå som kjæledyr. Men jeg kunne tenkt meg det ja. Jeg har alltid hatt lyst på slange helt siden det ble lovlig i Norge. Jeg synes det er kule dyr. Jeg vet ikke om jeg kan skaffe meg den dagen jeg flytter ut og hvor jeg flytter. Det spørs om jeg får lov til og ha dyr der jeg flytter. Det spørs jo også om jeg flytter for meg selv først eller om jeg flytter direkte med kjæresten. Det er noen år til så det får jeg se på. Kjæresten min er ikke noe begeistret for slange som kjæledyr. Han vil ikke at jeg skaffer meg noen slange. Men jeg gir meg ikke så lett haha.

 

Hva slags slange ville du hatt?

Jeg har tenkt en del på det og kommet frem til at jeg vil ha en slange som kalles for Kornsnok. Jeg synes de er kjempe søte.  De er ikke giftige eller farlige på noen som helst måte. Så det blir nok en kornsnok om jeg får lov til og få meg slange haha.

Bilde lånt fra Google

Tips, råd og informasjon om Kornsnok | Zookjeden Buddy

Hva tenker folk om at du har lyst på slange?

Det er venner av meg som kaller meg gal for at jeg har lyst på slange. Men det er deres mening. Jeg bryr meg ikke om de kommentarene der. Kall meg gæren om du vil det men dette er min mening så ja.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg