Reise tilbake til Kristiansand

Etter en lang vinterferie er jeg klar til og reise tilbake til folkehøyskolen. Det er alltid like trist og si hade til familien men slik er det. Jeg er klar for og ta fatt på de siste månedene jeg har igjen på folkehøgskolen. Et folkehøyskole år går så fort. Føles som om det ikke var lenge siden jeg startet på skolen. Husker hvor spent jeg var på og begynne. Jeg kjente ingen fra før. Men det gikk veldig bra. Jeg ble kjent med mange nye allerede dagen jeg begynte. De menneskene jeg har blitt kjent med er rett og slett fantastiske. Jeg er så glad for at jeg valgte og gå på folkehøyskole.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg