Reagerer til bilder fra jeg var 13 år

Hei nå er det en stund siden jeg har blogget.

Det har vært vanskelig for meg og finne ut hva jeg skal blogge om men nå har jeg funnet en del bilder fra da jeg var 13 år gammel og skulle på skoleball. Jeg har tenkt til og reagere til bildene og hva jeg synes om dem. Så jeg kan vel egentlig bare starte.

Som sagt her skulle jeg på juleball på ungdomskolen i 2013. Jeg ser så ung ut på disse bildene her. Jeg husker hvor stolt jeg var av den kjolen.

Bilde nummer 1: Jeg synes det bilde her er fint. Jeg kunne kanskje ha smilt litt mer for og se litt blidere ut men ellers er det fint.

Bilde 2: Her ser jeg mye blidere ut. Her har jeg egentlig ingenting som jeg vil endre på. Jeg er fornøyd med dette bilde. Forresten så er det pappa som har tatt alle bildene av meg så tusen takk for det pappa.

Bilde 3: Her kunne jeg kanskje ha rettet meg litt mer opp. Men ellers så synes jeg det er ok.

 

Si ifra om dere har noen ønsker dere vil at jeg skal dele med dere her på bloggen så kommer det ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg