Pop UP butikk på Maxi

Klassen min og jeg skal ha en pop UP butikk på Maxi. Den åpner fra og med i morgen. Jeg skal jobbe i butikken i morgen fra 18:45 til 21:15. Så om noen har lyst til og møte meg er det bare og stikke innom. Temaet for butikken er plast i Havet og generelt bruken av plast. Jeg kommer til og legge ut flere bilder av butikken i morgen så bare og glede seg til det. Men jeg har 2 bilder jeg kan dele med dere nå. Vi skal selge handlenett. ♥ håper dere har lyst til og besøke butikken❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg