Planer fremover

Jeg har en del planer fremover som jeg tenkte og dele med dere her på bloggen.

 

Male ting på rommet

Jeg skal blant annet male sminkebordet, kommoden og en annen liten kommode svart. Dette har jeg tenkt på lenge og jeg må snart få gjort det. Jeg må nok ha litt hjelp av mamma hehe. Men det kommer til og gå bra. Jeg skal få vist dere resultatet når det er ferdig.

Handle julegaver.

Jeg må også handle en del julegaver. Jeg må finne ut blant annet hva jeg skal gi til kjæresten min. Jeg er usikker på det men jeg finner det nok ut.

 

Satse på bloggen.

Jeg håper at det skjer mer spennende ting i min hverdag som gjør at det blir interessant for dere og lese bloggen min.

Pynte rommet til jul.

Jeg har også tenkt til og få opp julepynten jeg har til rommet mitt opp litt tidligere i år. Med tanken på Corona så er det kanskje mange som trenger en ekstra lang jul. Så derfor så skal jeg få pyntet opp rommet. Dere skal få se når det er ferdig.

Bake Pepperkaker.

Jeg skal også få bakt pepperkaker. Jeg elsker og bake pepperkaker og det er alltid like koselig og kunne bake pepperkaker og høre på noe julemusikk. Bare og dømme meg om jeg begynner for tidlig men jeg synes det bare er koselig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg