PLANER FOR PÅSKEN 2021

Hei og god påske:)

Jeg har ikke lagt så mye planer for påsken 2021 da vi er i den situasjonen vi er i nå så gjør det litt vanskeligere og kunne finne på noe. Jeg vet at jeg skal tilbringe tid sammen med kjæresten min men utover det så vet jeg ikke.

 

Det er som sagt en vanskelig situasjon vi er i nå med den koronaen. Men jeg prøver og gjøre det beste ut av det. Følge de kravene som er satt også får jeg håpe det snart roer seg ned. Det og blogge samtidig som koronaen pågår er ikke bare enkelt. Finne på nye og spennende innlegg er vanskelig i seg selv. Men jeg prøver og gjøre det beste ut av det så får jeg se hvor mye jeg får blogget i løpet av påsken. Jeg vil jo gjerne skrive inspirerende innlegg her på bloggen men jeg hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig og finne på nye innlegg hver eneste dag. Hva jeg skal skrive hvordan jeg skal skrive det også videre.

Jeg heier på de som har blogg som jobb og som skriver blogg innlegg hver eneste dag. Dere er en inspirasjon for meg. Jeg håper at de som følger meg på min blogg reise vil fortsette og følge meg.

Jeg trives jo kjempe masse  med og blogge. Det gjelder bare for meg og kunne finne på inspirerende innlegg for dere hver enste dag. Så skriv gjerne hva dere vil lese i kommentarfeltet her på bloggen så kommer det på bloggen.

så får vi se hvor mye innlegg som kommer på bloggen. Det er bare hyggelig at dere kommenterer ingen kommentar er for dumme eller stygge.

Slenger med et bilde fra konfirmasjonen min.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg