Planer for bursdagen min

Jeg har jo om ikke så alt for lenge bursdag. Jeg blir da 21 år gammel. Tenk at tiden har gått så fort. I den anledning så tenkte jeg og dele med dere hva slags bursdagsønsker og hva slags planer jeg har i forhold til hva jeg ønsker og gjøre når jeg har bursdag.

 

1 ønske er et ønske jeg må spare til- Jeg får også se om jeg får skaffet meg en jobb slik at jeg kan begynne og spare til dette.  Men det er da en Macbook Air. Jeg tenker ikke og skrive så mye om produktet. Men dere finner linken til produktet HER

 

MACBOOK AIR 13.3" MWTJ2H/A 256GB SPACE GRAY (2020)

Neste på listen er også noe jeg må spare til  men det er da  en Iphone Se . Link finner du HER

APPLE IPHONE SE 64 GB (PRODUCT)RED™

 

 

Ellers vet jeg faktisk ikke helt hva jeg ønsker meg. Kanskje smykker eller penger jeg vet faktisk ikke.

Hva tenker jeg og gjøre på bursdagen min?

Jeg har jo lyst til og gå ut og spise sammen med familien min. Men jeg får nesten se hva som skjer da jeg ikke aner hva som kommer til og skje.

 

 

Har dere noen spørsmål så send gjerne dem i kommentarfeltet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg