planene for bloggen fremover

 

Jeg har tenkt til og blogge hver eneste dag fremover. Det er ikke bare enkelt og finne inspirasjon til nye blogginnlegg hver eneste dag det kan jeg si. Men jeg håper på og kunne skrive inspirerende innlegg for dere. Jeg setter pris på kommentarer fra dere om hva dere vil lese her på bloggen. Alt er lov og spørre om og jeg kommer til og dele det meste med dere. Jeg er ikke redd for negative kommentarer eller noe sånt jeg tar det ikke innover meg lenger så det er fritt fram for dere og skrive i kommentarfeltet.

 

Jeg skal gjøre mitt beste for og skrive innlegg hver eneste dag på bloggen men jeg har også skole som jeg må gjøre så jeg får se hvor mye jeg rekker men i helger kan jeg blogge en del + at jeg snart har påskeferie så da kan jeg også få blogget en del.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg