Planen for i dag

Jeg tenkte og dele med dere hva som var planen for i dag. Jeg skal begynne og blogge hver eneste dag fremover har satt meg et mål om og poste 1-2 innlegg hver eneste dag. Kanskje et vanskelig mål fordi jeg har skole og jobb ved siden av men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Uansett planen er i alle fall at jeg skal jobbe på søstrene grene frem til 16:00 så Skal jeg gå litt på sentret for og se på klær men ikke noe mer enn det da jeg er forsiktig fordi det fortsatt er corona. Når jeg kommer hjem så skal jeg blogge mer for dere så det er bare og glede dere til neste innlegg her på bloggen.  Vi snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg