personlige tanker

Jeg tenkte og dele med dere noen personlige tanker jeg har siden jeg snart er 21 år så har jeg en del tanker jeg ønsker og dele med dere

 

🌺 Det og bli voksen.

Det og bli voksen er ikke bare enkelt. Jeg synes det har gått alt for fort fra jeg var barn til nå som jeg snart er 21 år gammel. Tiden går så fort og jeg skulle gjerne ønsket at jeg kunne ha vært barn litt lenger. Da er det ikke så mye krav man må forholde seg til.

 

🌺Foreldre setter mer krav til deg

Dette stemmer. Foreldre krever mer av deg siden du har blitt voksen så har du mer krav du må forholde deg til.

Det er alt i fra at man skal holde rommet sitt i orden til at man skal hjelpe til i huset. Man hadde ikke så mange krav når man var barn men nå har man en del mer krav som man må forholde seg til.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

🌺  Klare seg selv mer.

Man skal kunne være mer selvstendig. Kunne ordne ting selv. Kunne skaffe seg en jobb.

Jeg selv ønsker og bli enda mer selvstendig slik at jeg kan gjøre foreldrene mine stolte av meg.

🌺Skrive enda mer på bloggen min.

Jeg har tenkt på det og skrive enda mer på bloggen min. Oppdatere dere hver eneste dag som kommer. Dette har jeg fortsatt som mål og kunne skrive 1-2 innlegg her på bloggen hver dag. Men det er en utfordring da det ikke alltid er like enkelt og finne inspirasjon eller skrive gode blogginnlegg. Men jeg gjør mitt beste.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

 

🌺 Bli en enda bedre versjon av meg selv.

Jeg har tenkt på og bli en enda bedre versjon av meg selv. Kunne bli en enda bedre person på ulike måter. Kunne klare og trene oftere og være mer aktiv.  Vi får se hvordan det går men jeg håper at jeg skal klare det etter hvert.

 

Send gjerne inn spørsmål i kommentarfeltet  så kommer de inn her på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg