Pelsdyr

Man er ikke glad i dyr om man går med pels?

Altså man kan jo gå med pels og være glad i dyr samtidig eller er det ikke sånn. Jeg så det var en overskrift  på nett der det sto går du med pels er du ikke glad i dyr.

Det gir ikke mening for meg. Grunnen til det er fordi at jeg kjenner mange som er glad i dyr og som går med pels. Sånn at folk kan gå med pels men alikevel så går de med pels. Jeg går ikke  med pels og jeg håper at de fleste ikke støtter det med pelsproduksjon.  Jeg synes det fortsatt er like forferdelig at dyr har det så vondt bare fordi vi skal ha noe fint  å gå med. Nei pels er ikke noe for meg men jeg kan aldri.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg