PÅ VEI HJEM

 

Jeg sitter nå på toget hjem. Det har nå gått seks uker siden jeg så foreldrene mine sist. Jeg gleder meg kjempe masse til å se dem igjen. Jeg har selvfølgelig snakket med dem på telefonen mens jeg har vært borte. Men det skal bli veldig godt å se dem igjen. Det er så rart jeg trodde ikke at jeg kom til å savne dem så masse mens jeg var borte men der tok jeg feil. Jeg har savnet dem kjempe masse. Har vært uvant og stå på egne bein og ikke ha dem i nærheten. Kjenner jeg gruer meg til den dagen jeg skal flytte ut. Hvordan det kommer til å gå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg