Ønske om samarbeid med junkyard

Hei alle sammen. Nå er jeg tilbake etter sommerferien. Jeg har kost meg masse i sommer og er nå klar for og begynne og blogge mer. Uten og skravle meg bort haha så kan jeg egentlig bare begynne

Hvis jeg skulle ha samarbeidet med en klesbedrift så må det bli Junkyard. Jeg synes det er så mange kule klær der + at det er flere youtubere som reklamerer for Junkyard og virker veldig fornøyde med klærne de bestiller.

Har funnet noen ting jeg kunne ha valgt.

Sko Her           

Jakke Her

Genser Her

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg