Nytt hull i øret

Jeg var dessverre syk i går så ble ikke så mye blogging på meg i går men er tilbake nå. Jeg har ikke korona for dem som tror det. Jeg har endelig et nytt hull i øret eller rettere sagt så hadde jeg et hull fra før som ikke hadde grodd igjen men som jeg da velger og ha. Jeg synes det ble kjempe fint.

 

Nå skal jeg snart starte med noe mer skole oppgaver så gjerne send inn noen spørsmål jeg kan svare på. Jeg svarer på alt som kommer inn. Jeg synes det er så koselig med kommentarer.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg