Ny Header til bloggen.

Siden vi nå er i November har jeg tenkt til og endre headeren min her på bloggen. Jeg har et par bilder som er skikkelig julestemning så derfor så tenkte jeg og endre min header. Jeg synes julen er skikkelig koselig og selv om vi bare er i november så kommer julen ganske så fort. Jeg tenker og pynte rommet mitt litt tidligere til jul denne gangen. Da jeg vil nyte julen enda litt lenger. Jeg synes at julen går så utrolig fort så derfor vil jeg være tidlig ute med og få opp noe julepynt her på rommet og få julestemningen inn på rommet mitt.

 

Jeg spurte foreldrene mine  om vi kunne pynte litt tidligere til jul enn det vi pleier men det var de uenige i så da får jeg heller pynte en del på rommet mitt.  Så det

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg