Hvordan fikk Fox navnet sitt?

Jeg tenkte og dele med dere et bilde av Fox som valp.

Jeg synes det var så søtt og fint så derfor så deler jeg det med dere. Jeg synes at han har forandret seg så mye siden han var valp.

 

Hvorfor fikk han navnet Fox?

Det er også noen som har spurt meg hvorfor han fikk navnet Fox. Derfor tenkte jeg og svare på det.

Grunnen til at Fox fikk det navnet var at vi syntes at han lignet så på en liten rev når han var liten. Han ligner på en liten rev nå også da. Jeg synes det var et fint navn så det passet egentlig bra. Fox betyr rev på engelsk.

Han kler navnet sitt også det går opp i mot personligheten hans.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg