Når lesere skriver lange kommentarer

For en stund siden var det en leser som kommenterte et innlegg jeg skrev på bloggen. Jeg synes det er så koselig at folk tar seg tid til og skrive så lange kommentarer.  Det var en som kommenterte et innlegg der jeg skrev om det og legge ned bloggen fordi det kan komme stygge kommentarer. Innlegget finner du HER

Det gir meg motivasjon til og kunne blogge enda mer. Jeg kommer ikke til og legge ned bloggen selv om jeg får negative kommentarer. Enten så svarer jeg på dem eller så lager jeg et eget innlegg om det men de som skriver negative kommentarer til meg skal ikke få vinne over meg. Jeg gir meg ikke så lett.

Kommentaren

Jeg har null problem med å forstå at enkelte gir seg etter en viss dose med hat, eller andre typer unødvendig negative tilbakemeldinger. Men samtidig så heier jeg på at man i stede for å la de negative menneskene vinne, at man heller fortsetter.

Nå er dette selvfølgelig lettere sagt enn gjort. For folk er forskjellige, også er det heller ikke alltid det er verdt det å fortsette heller. Selv har jeg måtte tåle en del hat opp gjennom. Ble ansett som en ganske kontroversiell blogger særlig rundt 2011/2012. Fått høre alt fra at jeg er stygg og ekkel og at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste med tanke på diverse stunt jeg drev med den gang da, til at jeg skulle “rest in peaces”.

Og til tider har disse tilbakemeldingene vært ganske ubehagelige. Men jeg har heldigvis ikke gitt meg for det. Og nå er det jo så og si “ingen” som leser blogg lengre, så nå virker det nesten som jeg kan legge ut hva jeg vil, og likevel vil “ingen” bry seg – ihvertfall ikke på samme nivå i form av like mange ekstreme kommentarer som tidligere.. xD

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er også samme personen som kommenterte et annet innlegg der jeg skrev om jeg kunne ha meldt meg på paradise hotel. Innlegget finner du Her

Kommentaren

Hvorvidt du ville følt deg komfortabel, og om du hadde passet inn eller ikke kan ikke jeg uttale meg om da jeg tror dette er det første blogginnlegget fra deg jeg har vært innom.

Men når det er sagt så sa Triana i årets siste episode av “Paradise Hotel-podden” at til neste sesong (som de driver og caster nå) så ønsker de å caste en litt annerledes gjeng enn det man har hatt tidligere.

De leter fortsatt etter de mer sterotypiske/typiske deltagerne, men også folk som f.eks er over 30. Folk som ikke nødvendigvis er like bra trent. Folk som ikke nødvendigvis er så opptatt av å bli kjendis/kjent. Folk som ikke har operert seg, eller som er så opptatt av sminke og utseendet. Ja i hele tatt, de ønsker å sette sammen en litt annen gjeng nå enn de har gjort tidligere 🙂

Noe som ihvertfall jeg ble litt glad for å høre. Ikke at jeg tror jeg kommer til å tørre å melde meg på, har litt angst for å reise utenlands, og blir fort sliten av for mye mennesker (har aspergers) – men jeg blir jo 30 neste år, og nå er heldigvis ikke det noen hindring lengre! ^^

Jeg har null problem med å forstå at enkelte gir seg etter en viss dose med hat, eller andre typer unødvendig negative tilbakemeldinger. Men samtidig så heier jeg på at man i stede for å la de negative menneskene vinne, at man heller fortsetter.

Nå er dette selvfølgelig lettere sagt enn gjort. For folk er forskjellige, også er det heller ikke alltid det er verdt det å fortsette heller. Selv har jeg måtte tåle en del hat opp gjennom. Ble ansett som en ganske kontroversiell blogger særlig rundt 2011/2012. Fått høre alt fra at jeg er stygg og ekkel og at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste med tanke på diverse stunt jeg drev med den gang da, til at jeg skulle “rest in peaces”.

Og til tider har disse tilbakemeldingene vært ganske ubehagelige. Men jeg har heldigvis ikke gitt meg for det. Og nå er det jo så og si “ingen” som leser blogg lengre, så nå virker det nesten som jeg kan legge ut hva jeg vil, og likevel vil “ingen” bry seg – ihvertfall ikke på samme nivå i form av like mange ekstreme kommentarer som tidligere.. xD

Tusen takk til denne personen for kommentarene det er bare for dere andre og sende inn kommentarer spørsmål da jeg synes det alltid er like koselig og svare på dem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg