Nå er jeg tilbake

Jeg har hatt en pause fra bloggen. Grunnen er at jeg ikke har funnet ut helt hva jeg skal blogge om.

Det er ikke bare bare og blogge. Jeg trodde det skulle være enkelt og blogge men det er det ikke.

Det er noen som har spurt meg om jeg kan blogge om sex og hvordan mitt kjærlighetsforhold til min kjæreste er men svaret er nei. Jeg har ikke lyst til og blogge om sex eller noe sånt da jeg synes det blir feil og skulle legge ut slike ting offentlig. Det er noen ting jeg ønsker og holde privat og dette er nettopp noe jeg vil holde for meg selv. Gjerne kall meg kjedelig eller noe sånt men jeg synes det er helt riktig for meg og holde slike ting privat.

 

Hva skjedde i vinterferien.

I vinterferien så har jeg vært med min kjæreste som heter Erik Anton. Jeg var med han på hytta til foreldrene hans noe som var skikkelig koselig. Jeg koste meg kjempe masse der så blir gjerne med han flere ganger dit. Ellers har jeg tatt det med ro og slappet av masse og ikke gjort så mye mer enn det. Jeg valgte og ta pausen fra bloggen for og komme sterkere tilbake og prøve og få blogget mer enn det jeg har gjort da jeg synes det er så koselig og blogge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg