Minner 2020

Tenkte og dele med dere litt minner fra 2020 ettersom det ikke er mange måneder igjen av året♥

 

Juli 2020

I løpet av juli 2020 ble jeg 20 år tenk på det. Årene flyr bare av gårde. Jeg fikk feiret sammen med mine nærmeste. Jeg var også Ute på bowling sammen med Jeanett min bestevenninne ettersom hun har bursdag før meg fikk vi feiret den sammen.

 

 

 

August 2020

I løpet av august 2020 så konfirmerte lillebroren min seg. Tenk at han allerede er konfirmert. Han er også snart like lang som meg. Tenk at han allerde er så stor. Jeg er utrolig glad i han.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg