MINE TANKER RUNDT PLASTISKE OPERASJONER

Fått inn noen spørsmål angående mine tanker rundt det med palstiske operasjoner. Derfor så svarer jeg på dem nå

Kunne du ha tatt noen plastiske operasjoner?

Sånn utseendet mitt er nå så er det ikke noe jeg vil forandre på.  Det eneste som kanskje jeg kunne gjort var å forstørre leppene mine litt om det går under plastisk oprasjoner.

Ellers er jeg veldig fornøyd med mitt eget utseendet. Man skal jo helst like sitt eget utseendet. Jeg har jo lest om at det er mange unge jenter som velger å oprerer seg for å forbedre utseendet sitt. Men jeg har i alle fall ikke noe planer om det i alle fall ikke nå.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg