MINE TANKER I FORHOLD TIL KORONA VIRUSET

Jeg tenkte og dele mine tanker i forhold til korna viruset

Jeg måtte jo reise hjem fra folkehøyskolen på grunn av dette. Jeg synes det var forferdelig trist og måtte reise hjem. Men det ble jo bestemt at alle sammen måtte reise hjem så derfor måtte jeg det. Det som er trist er at vi mest sannsynlighet ikke får komme tilbake på skolen før etter påske. Da er faktisk skolen nesten over skolen er ferdig i mai. Jeg og min linjegruppe havnet i karantene etter Danmark vi var der bare i en dag. Men det hadde jo blitt bestemt at alle som hadde vært i utlandet etter 27 februar skal være i karantene i 2 uker. Det er trist fordi jeg kan verken møte familie eller venner.

Men jeg får håpe på det beste og kanskje får vi komme tilbake før påske. Det vil tiden vise.

 

 

lo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg