Ligner jeg og lillebroren min på hverandre

Jeg lurer på synes dere at jeg og lillebroren min ser like ut. Eller ligner vi ikke på hverandre. Jeg tenkte og se om dere har noen meninger om det. Det er 5 år som skiller meg og lillebroren min. Han er den mest kuleste og morsomste lillebroren jeg noen gang kunne ha fått.

Før når både han og jeg var mindre så kranglet vi mye. Men nå så krangler vi ikke i det hele tatt. Kan ha med at vi begge har blitt store. Vi kan krangle innimellom men det er ikke mye. Eller krangling og krangling ender egentlig mest med en diskusjon. Men når vi er uenige kan det bli litt høylytt mellom oss. Men uansett så er han verdens beste lillebror og jeg er utrolig glad i han.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg