Legge ned bloggen fordi det kommer stygge kommentarer

Det var noen som lurte på om jeg noen gang har tenkt på det hvis jeg får mye stygge kommentarer om jeg kommer til og legge ned bloggen.

Jeg kommer ikke til og legge ned bloggen bare fordi noen skriver stygt til meg. Jeg tar ikke stygge kommentarer nær meg. Jeg vet at jeg kan få stygge kommentarer når jeg blogger. Men det er jeg forbredt på. Jeg synes det er trist at de som er toppbloggere skal få så mye hat fra flere forskjellige mennesker. Har virkelig folk så lite og gjøre at de må skrive hat til bloggere.

Jeg blir bare oppgitt av det kjenner jeg. Har du ikke noe positivt og skrive så la være ❤️

4 kommentarer
    1. Jeg har null problem med å forstå at enkelte gir seg etter en viss dose med hat, eller andre typer unødvendig negative tilbakemeldinger. Men samtidig så heier jeg på at man i stede for å la de negative menneskene vinne, at man heller fortsetter.

      Nå er dette selvfølgelig lettere sagt enn gjort. For folk er forskjellige, også er det heller ikke alltid det er verdt det å fortsette heller. Selv har jeg måtte tåle en del hat opp gjennom. Ble ansett som en ganske kontroversiell blogger særlig rundt 2011/2012. Fått høre alt fra at jeg er stygg og ekkel og at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste med tanke på diverse stunt jeg drev med den gang da, til at jeg skulle “rest in peaces”.

      Og til tider har disse tilbakemeldingene vært ganske ubehagelige. Men jeg har heldigvis ikke gitt meg for det. Og nå er det jo så og si “ingen” som leser blogg lengre, så nå virker det nesten som jeg kan legge ut hva jeg vil, og likevel vil “ingen” bry seg – ihvertfall ikke på samme nivå i form av like mange ekstreme kommentarer som tidligere.. xD

      1. Tusen takk for kommentaren. Hvis du har noen tips til hvordan man kan blogge bedre så gjerne kom med forslag da jeg sliter litt med og finne inspirasjon til gode blogginnlegg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg