Kroppspress

Dette teamet er ganske viktig synes jeg. Jeg har tidligere skrevet et innlegg om dette. Men nå som jeg er 20 år så har jeg blitt enda mer reflektert over det. Derfor har jeg tenkt og skrive et nytt innlegg om dette.  Dere finner det gamle innlegget her

 

Mitt forhold til kroppspress.

Jeg synes kroppspress ikke er noe bra i det hele tatt. Det er blant annet kjendiser som redigerer bilder enten at de skal bli tynnere eller de endrer noe på ansiktet sitt. Jeg synes man burde være fornøyd med den man er. Mennesker er ikke like det er ingen som er like. Jeg var veldig misfornøyd med kroppen min før men nå er jeg fornøyd med den. Jeg var en jente som før ville være like tynn som de som var modeller for Victoria Secret. Men så har jeg  skjønt det at det kan ikke være sunt og være så tynn som det dem er. Jeg vet at det er jobben deres også. Men det setter også et kroppspress på unge jenter den dag i dag også. Men man burde tenke at jeg ser bra nok ut som det jeg er.

Det finnes også gutter som vil endre på kjæresten sin. Enten så sier de at de burde få større rompe eller pupper. Dette er noe dere jenter ikke burde høre noe på. Da er det ikke noe godt forhold i det hele tatt. En kjæreste burde være fornøyd med hvordan du ser ut. Og ikke prøve og forandre deg. Hadde jeg vært i et sånt forhold så hadde jeg kommet meg ut av det. Ikke vær sammen med noen som ikke er fornøyd med hvordan du ser ut. Tro meg det er ikke hvert det. Finn deg heller en annen som setter pris på deg som aksepterer deg for den du er. En som virkelig elsker deg og som ikke forteller deg at du må endre på noe. Hvis du skal endre noe på din kropp er det fordi du selv vil det ikke for at andre sier det.

Når vi snakker om og endre på kroppen sin.

Det er også mange kjendiser rundt om kring som har tatt plastiske operasjoner. Det er fordi de vil se bedre ut enn det de er. De kan endre puppene sine eller hva enn det de vil endre på. Hvis du tenker på og endre på kroppen din tenk 2 ganger. Er det virkelig hvert det. Eller tror du kan være fornøyd med den kroppen du har. Jeg selv hadde lyst til og ta plastisk operasjon for noen år siden. Men jeg kommer ikke til og gjøre det. Fordi den kroppen du har den blir endret om du gjør det. Også om du har for eksempel tatt silikon i puppene også tar du dem ut. Kroppen blir uansett endret. Jeg anbefaler virkelig og ikke gjøre det. Prøv heller og tenk at du er bra nok som du er. Det er det jeg alltid tenker uansett hva enn folk sier til meg. Folk får ikke lov til og si at jeg skal endre på noe og bestemme over meg. Jeg synes jeg er bra nok som det jeg er.

 

Jeg håper dette innlegget får dere til og tenke 2 ganger på det med kroppspress og det med plastiske operasjoner. Ikke endre på noen ting fordi andre sier at du burde det. Jeg ønsker ikke at noe skal gjøre det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg