KRISTIN GJElSVIK GIKK TIL PERSON ANGREP PÅ SOPHIE ELISE

For ikke så lenge siden var det Wixen Akwards. Jeg så talen som Kristin Gjesvik hadde. Personlig synes jeg ikke noe om den talen hun hadde der. Det er greit at man er i mot kropps press og operasjoner og sånt men og gå direkte til person angrep gjør meg skikkelig forbanna. Det er faen meg ikke greit. Jeg synes så utrolig synd på Sophie Elise som måtte høre på dette. Jeg sender varme tanker til henne, Jeg håper at Kristin angrer litt på den talen hun hadde.

Jeg hadde også Kristin som forbilde en stund men nå vet jeg ikke lenger. jeg hadde ikke trodd at hun var en person som kunne gå til person angrep men der tok jeg feil. Jeg vet ikke om jeg vil ha henne som forbilde lenger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg